Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен шум - като дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен шум - като дизел

    Понякога като я запаля и за около 30 sec. се чува странен шум като дизел, дали е от вариатора или...биелни лагери?
    Alfa Romeo 145 1.4i T.S. 16V 97god.

  • #2
    По скоро са клапани бате /наще са хидравлични/, ако си със синтетика, просто си сложи полусинтетика или минерално масло и мисля че проблема ще ти се реши
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Re: Странен шум - като дизел

      Първоначално публикувано от Милен
      Понякога като я запаля и за около 30 sec. се чува странен шум като дизел, дали е от вариатора или...биелни лагери?
      Направо си е вариатор
      Ако бяха биелни, нямаше да спре да бръмчи
      Клапаните тракат, но не звучат толкова като дизел. Те също няма да спрат да чукат
      sigpic

      Comment


      • #4
        мойта като беше с полусинтетика - Селения 20к за АР - и след там 10к км почнаха да си шракат повдигачите като стой та гледай
        сега като сложих мотул пълна синтетика и всичко се укроти и утихна....
        е в началото за 5-10 секунди изщраква, докато подкачи маслото да напълни повдигачите но след това разликата е фрапантна ...

        бтв след консултация с бате Еньо, ми просветна че за "не-рали" каране 5в-40 маслото е по-добре от 10в-60 - говорим за пълната синтетика

        е сигурно най добре е е 0в-60 но там вече цифрите са ....
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Re: Странен шум - като дизел

          [quote=Dodo 155]
          Първоначално публикувано от "Милен":2y2s3ugs
          Понякога като я запаля и за около 30 sec. се чува странен шум като дизел, дали е от вариатора или...биелни лагери?
          Направо си е вариатор
          Ако бяха биелни, нямаше да спре да бръмчи
          Клапаните тракат, но не звучат толкова като дизел. Те също няма да спрат да чукат [/quote:2y2s3ugs]
          Имах Uno то тракаше така и бяха биели , та затова реших че може да е пак това. Благодаря на всички за консултацията.
          Alfa Romeo 145 1.4i T.S. 16V 97god.

          Comment


          • #6
            ама вариатора трака и след тия 30секунди от запалване бре !

            остави загряла кола на празен ход и слушай
            ако ти щрака все още - значи е вариатора...
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              Почти съм сигурен че са повдигачите на клапаните, чукането се чува само докато се напълнят с масло, щото ако беше вариатор чукането щеше да продължи и след това. При мен се получаваше следното, когато колата е студена/сутрин/ не изчуква в началото, но ако съм я карал и я оставя за час - два /още топла/ при палене изчукваше за 3-5 секунди. Сложих си минерално масло и край с изчукването. Но това е при мен, при теб може да е нещо друго.
              Успех!
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #8
                И при мен се случва чат пат да изтрака при запалване за неме и три секунди и после си е вече ОК
                98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                Comment


                • #9
                  Аз сам за вариатор и с 2 те ръце
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • #10
                    ne se pritesniavai kolega

                    Az imah sashtia problem. Okaza se che e vodnata pompa, kato zapalia lopashe kato dizel, svalih remaka na vodnata pompa i shuma izchezna. Kupih si nova pompa za 43 leva ot pleven i utre s Vladi shte ia smeniame. Dano da e ot tova pri teb. Kasmet.
                    Alfa romeo 145 1.3 boxer -продадох я
                    Alfa romeo 147 все още я търся
                    Peugeot 307 1.6 16v 110 коня 2001

                    Comment


                    • #11
                      При мен не го прави винаги. На 20-30 запалвания да го направи веднъж само , а понякога и по-рядко.
                      Alfa Romeo 145 1.4i T.S. 16V 97god.

                      Comment


                      • #12
                        Re: ne se pritesniavai kolega

                        Първоначално публикувано от daniel_belene
                        Az imah sashtia problem. Okaza se che e vodnata pompa, kato zapalia lopashe kato dizel, svalih remaka na vodnata pompa i shuma izchezna. Kupih si nova pompa za 43 leva ot pleven i utre s Vladi shte ia smeniame. Dano da e ot tova pri teb. Kasmet.
                        Колега ти си боксер немаш вариатор
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Смених кита за вариятора но пак се чува познатото ррррр като загрее колата и форсирам. Абе новата пружинката в кита май не беше много нужна единствено пластмасовата шайба беше малко по-дебела от извадената. Да не би да има проблем по магистралата на маслото до управляващия клапан? Или вариатора си е заминал? или не е добре зацепен ремъка..."градус встрани" и системата вобще действа ли ??? Хелппп
                          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                          Comment


                          • #14
                            Уредих тука другата седмица в сервиза на Фиат да проверят зацепването, а фиксаторите щели да им ги пратят от София. На първо четене около 60 лв. Като мина ще кажа какво е станало
                            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от valjo
                              мойта като беше с полусинтетика - Селения 20к за АР - и след там 10к км почнаха да си шракат повдигачите като стой та гледай
                              сега като сложих мотул пълна синтетика и всичко се укроти и утихна....
                              е в началото за 5-10 секунди изщраква, докато подкачи маслото да напълни повдигачите но след това разликата е фрапантна ...

                              бтв след консултация с бате Еньо, ми просветна че за "не-рали" каране 5в-40 маслото е по-добре от 10в-60 - говорим за пълната синтетика

                              е сигурно най добре е е 0в-60 но там вече цифрите са ....
                              valjo и аз така направих и вече не чука ама мотул 0W 60!
                              Алфа 156 1.9JTD 2003

                              Comment

                              Working...
                              X